نماز عشق ...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : نرگس بانو        

سلااااااااااااام

قبل از هر حرفی و سخنی " عیــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــد شما مبارکـــــــــــــــــ ــــــــــ " لبخند

واما بریم سر اصـــــل مطلب چشمک امشب شب اول شوال و فردا عید فطره ، عیدی که یکی از اعیاد بزرگ ما شیعه هاست

دیشب گفتم غصه دارم از رفتن رمضان ، الانم میگم ولـــــــــــــــی الان یه حس دیگه هم دارم حس خوشحالی !!!

خوشحالی از بابت چند چــــــــــــــیز : یکی بابت درک ماه رمضون امسال.
 یادمون نره تشکر از خدارو بابت توفق درک ماه رمضونو امسال

دوم بخاطر عیـــــــــــــــد ! میدونید که کلا عید خیـــــــــــــــــــــلی چیز خوبیه :D
و سوم از بابت " نمااااااااز عید فطـــر "

واااااااااااای من عاااااااااااااااااشق نماز عید فطرم ، لذتی که همیشه از این نماز میبرم در کمترنماز مناسبتی دیگه ای درک کردم برای همین بهش میگم نماز عشق البته اینم گفته باشم که این عنوان فقط مال این نماز نیستا . خنده

یه نماز تووووووووپ با کلی حرفای قشنگ با خدا ، نصف لذتشم تو سجده بعد از نمازه ، وقتی سرتو میزاری رو مهر و شروع میکنی به نجوا با عشقت و بهش میگی شرمنده ای بابت همه نامردیات و خوشحالی تو رو بخشیده و خوشحالی که اونو داری وخیلی دوسش داری و اگه یه ریزه هم پر رو باشی مث من میگی خوشحالی که " اونم دوست داره " !

اگه اشکت جاری شد بدون در آغوش خدایی پس برو حالشو ببر که اونجا آغاز عشق بازیته بعد سرتو که بلند میکنی از سجاده آرومی ، چون مطمئنی هم بخشیدتت وهم اونقد مهربون هست که دستتو ول نکنه برای همینه " آرومتر" از همیشه ای .

تو هم نامردی نکنا بهش قول بده ، قول بده بنده خوبی باشی براش اون فقط همینو میخواد ازت ، ولی اینم یادت باشه قول دادی زیر قولت نزنی .

و وقتی از سر سجاده بلند شدی انگار از نو متولد شدی پس برو حالشوووو ببر ، فقط ،  قدر این نعمتم بدووووووووون .

سر سجاده نماز عید فطر و کلا تو تمام لحظه های خداییتون این حقیر رو هم فراموش نکنید ود عابرای ظهورآقا هم یادمون نره . 

و

در آخر یه بار دیگه

عیــــــــــــــــــــــد شمااااااااااااااااااا مبااااااااااااااااااااااارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  "

 

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت22:55---17 مرداد 1392
سلام دوست عزیزم,عید توآم مبارکوبلاگ خوشگلی دُرُس کردی خانومی
پاسخ:میسی فازی جون . ممنون که دیدی :x


farzin
ساعت21:16---17 مرداد 1392
سلام وب جالبی داری اگر دوست داشتی به ما هم سربزن خوشحال میشوم
پاسخ:ممنون از بازدیدتون . بله ، حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: